Hon kallar det konst

I torsdags hade vi vår sista bildlektion! Vet ni hur lycklig jag är!?
Bildlektionerna var extremt tråkiga + att man fick inte måla/rita hur man själv ville. Allt skulle göras som bildläraren ville.
I tisdags började vi leka med ståltråd & spray färg till ett huvud vi fick.
Så sjukt läskiga!
Först fick vi tvätta av dom från den gamla färgen sedan fick vi börja "pynta" dom.
När jag började tvätta min märkte jag att någon hade ristat saker i mitt huvud. Fast det såg faktiskt bara coolt ut.
Så här blev min.
Liknar en kannibal i djungeln, haha!
Nej, det ska inte förutställa några vampyr bett i halsen på honom. En bit papper hade fastnat på honom medans han torkade, sedan började pappret trilla av

Mo-hak, hell yeah
En närbild på spiken i huvudet


Kommentarer
Postat av: Millan

Jättefräna bilder! Tycker det såg häftigt ut med silver och grönt :) Ha en bra dag förresten! Millan

2011-01-17 @ 11:55:16
URL: http://missmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0