Bye Bye

Jag tänkte bara säga good bye till alla människor jag inte pallar! :)
Man lovar varandra något, sedan gäller det bara den ena personen? Its NOT okey.
Vissa borde lära sig vad ordet "förlåt" betyder och hur/när man ska använda det.
Några kan man säga "hej" till och "vad gör du?" i fortsättningen. Inget mer. Där får det ta stopp.

Jag vet att det är omoget att skriva det här, och inte säga det till personen rakt av. Men saken är den, att jag ärligt talat inte bryr mig. Är så trött på att vara en snäll person som förlåter folk 100 gånger om. Nu räcker det.
Ville bara få det ur mig. Det är inte vad min blogg ska bestå av. Klagomål, gnällande, väldigt privata saker och "privata" känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0