Movie night

God morgon! Eller ja, eftermiddag?
Sov till ca 13:30 idag. Har varit så jävla trött efter hela veckan som gått. Har inte riktigt lagt mig i tid, hehe.
Men! Igår blev det 3 filmer och ostpopcorn, yummi!
Dumma mej, Friends with benefits och kyss mig.
Dumma mej var skit rolig! Började se på den i torsdags hos MAtilda, men sedan fick vi springa till dansen och hann aldrig se klart den.
Friends with benefits var ju som jag förväntade mig, lyckligt slut, hehe. Men Justin hade inte alls den karraktären jag trodde han skulle ha! Skit sött!
Kyss mig var... väldigt speciell. Såg dock bara halv, somnade sedan. Allt hände för fort. Sådant som annars inte händer irl. Vilket jag tyckte var dålig. Kanske ser jag klart filmen ikväll och ger den en ny chans.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0